.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جبران عقب ماندگی رشت نیازمند برنامه ریزی کلان است

سیدعلی آقازاده گفت: جبران عقب ماندگی شهر رشت نیازمند برنامه ریزی و سرمایه گذاری کلان است که باید به این مهم توجهی ویژه شود.

نماینده مردم رشت در مجلس در جمع مدیران این شهر افزود: با توجه به کارهای خوبی که در بخش توسعه و زیر ساختهای عمومی شهر رشت انجام گرفته اما حلقه های مفقوده زیادی دارد که مربوط به یک دوره خاص نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهر رشت از عدم زیرساختهای مناسب ترددی به شدت رنج می برد که باید مسئولان توجهی ویژه به این مهم داشته باشند.

آقازاده اظهار داشت: به دلیل گران و کم بودن زمین، مدیریت اجرایی قدرت مانور در طرح ریزی بزرگراه ها، کمربندی ها و خیابانهای مناسب در سطح شهر رشت را ندارد.

وی ضعیف بودن درآمدها، عدم دقت و جدیت صحیح در اجرای برنامه ها در توسعه شهری و نگاه به توسعه دراز مدت و کوتاه مدت را از دیگرعوامل ایجاد گره ترافیکی و سایر مشکلات در سطح شهر رشت عنوان کرد و افزود: رفع مشکل ترافیک شهر رشت نیازمند نگاه همه جانبه و شناخت فرصتها، مشکلات و چالشهاست.

نماینده رشت با اشاره به کلانشهر شدن رشت بیان داشت: ایجاد زیر ساختهای مناسب ترددی نظیر ناوگان حمل و نقل ریلی، اتوبوسهای پرسرعت و سایر موارد از ضروریات هر کلانشهر است.

وی بیان داشت: طرح قطار شهری رشت در حال پیگیری است و به مراحل خوبی رسیده و حتی ذهنیت خوبی در مجلس پیدا کرده است همچنین اتوبوس شهری را باید مدیریت شهری پیگیری و برنامه ریزی کند.

آقازاده ادامه داد: گیلانی ها مردمانی فرهنگی هستند و آمادگی مشارکت برای توسعه شهر، خدمات شهری و خدمات عمومی را دارند از اینرو باید مدیریت شهری مردم را با خود همراه کرده تا از ظرفیتهای اجتماعی به نحو احسن استفاده کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.